På denne siden kan du få svar på ofte stilte spørsmål. Du må gjerne også kontakte oss ved å sende en e-post eller bruk kontaktsskjemaet nedenfor. Alternativt kan du sende oss en melding på chatten, denne finner du nederst i høyre hjørne.
Ofte stilte spørsmål
Bestillingen min
Bestillinger sendes vanligvis innen 24 timer på hverdager. Hvis du har lagt inn bestillingen utenfor normal arbeidstid, vil bestillingen din bli sendt neste virkedag. Levering tar vanligvis 2-5 virkedager.
Hos Bandasjeshop.no tilbyr vi en ekstraordinær 30-dagers bytterett. Det betyr at du ikke bare har 14 dager på deg til å bytte, men hele 30 dager. Samtidig tilbyr vi en gratis returetikett for det første byttet. På denne måten kan du bytte uten kostnader. Hvis du må bytte en gang til, må du selv dekke eventuelle returkostnader.
Du kan derfor gå inn på nettbutikken og bestille riktig størrelse og returnere den andre med en gang. Når vi har mottatt returordren, refunderer vi pengene dine. Les mer her.
Når du har betalt og lagt inn bestillingen, er det ikke mulig å kansellere eller endre den. Bestillingen vil derfor bli sendt til adressen du valgte eller pakkeboks. Hvis du ikke vil ha produktene du har bestilt, kan du returnere eller bytte dem. Les hvordan du gjør dette her.
Du kan enten vente til produktet er tilbake på lager eller kontakte oss, så hjelper vi deg med å finne en løsning løsning☺️ Du er også alltid velkommen til å spørre om forventet leveringstid.
Prøv å sjekke søppelpostmappen først. Hvis e-posten ikke er der, kan det hende at bestillingen ikke har gått gjennom. Ta kontakt med oss slik at vi kan bekrefte om bestillingen din er registrert.
Vær oppmerksom på at betalingen ikke vil bli belastet før varen er sendt – beløpet er kun en reservasjon frem til da.
Levering og henting
- PostNord – Med levering – 39 kr.
- PostNord (gratis for bestillinger over 649 kr).
Hvis du ikke har mottatt bestillingen din, kan det skyldes at du har bestilt et produkt som er i restordre. Dette vil fremgå av ordrebekreftelsen du har mottatt på e-post.
Du kan enten vente på at produktet kommer på lager igjen eller kontakte oss, så hjelper vi deg med å finne en løsning. ☺️
Hvis det står at bestillingen din er sendt og du har mottatt et sporingsnummer, men bestillingen fortsatt ikke har kommet frem etter 3 dager, ber vi deg kontakte fraktselskapet direkte.
Bytte og retur
Den enkleste måten å bytte til en annen størrelse eller modell er å bestille det nye produktet i butikken. Deretter er det bare å returnere det aktuelle produktet. Så snart vi har mottatt bestillingen refunderer vi automatisk hele beløpet + porto.
Du må registrere byttet ditt her, slik at vi vet hva vi skal gjøre når vi mottar varen din i retur.
Vi tilbyr 30 dagers bytterett og gratis returetikett for det første byttet. Hvis du må bytte en gang til, må du dekke returkostnadene selv eller kjøpe en returetikett fra oss for 69 kroner.
Du er også velkommen til å organisere forsendelsen selv. Husk imidlertid at det er ditt ansvar at pakken når frem til adressen vår. Derfor anbefaler vi at du velger en forsendelsesmetode der du har et sporingsnummer. Dette for å sikre at du kan få pengene tilbake selv om fraktselskapet mister pakken. Pakken må sendes med omdeling, slik at den blir levert til vår adresse og ikke til en nærliggende pakkeshop. Vi henter ikke returpakker i pakkeshops. I tillegg gjør vi oppmerksom på at noen transportører ikke leverer til bedriftsadresser.
Du må registrere returen her, slik at vi vet hva vi skal gjøre når vi mottar varen i retur. Varen skal sendes til:
Bandageshoppen
c/o ShipShip
Cementvej 1
4600 Køge
Når du returnerer en vare, må du betale fraktkostnadene til Bandasjeshop.no. Bytteservicen gjelder ikke for gavekort. Vår bytteservice finner du også under vår kjøpsbetingelser.
Du kan kjøpe en returetikett av oss til 69 kr her. De 69 kronene vil ganske enkelt bli trukket fra refusjonen din 😊
Vi behandler returordren din så snart som mulig etter at den har ankommet vårt lager. Det kan ta opptil to uker fra du sender returordren til vi har refundert pengene dine. Det avhenger av banken din når pengene dukker opp på kontoen din. Du vil motta en e-post når refusjonen er behandlet. Beløpet vil alltid bli overført til samme betalingsmåte som du brukte til å betale for kjøpet.
Hvis du har betalt med bankoverføring, må du sende oss konto- og registreringsnummeret ditt for at vi skal kunne behandle refusjonen.
Hvis du ikke har registrert returen din her, kan det forlenge behandlingstiden ytterligere.
Diverse
Vi aksepterer betaling med Visa, MasterCard, Vipps, bankoverføring og Klarna.
Vi har ingen fysisk butikk. Vi er en nettbutikk som tilbyr veiledning via chat, e-post og telefon. Vi tilbyr gratis bytte i 30 dager, slik at du kan prøve produktene hjemme.
For spørsmål om forretningsavtaler og B2B-salg, vennligst kontakt Martin Skallerup på b2b@bandageshoppen.dk
Telefonen er åpen alle hverdager 9-15.
Du kan kontakte oss via e-post support@bandageshop.no, via chatten på denne siden eller på email.
Du er alltid velkommen til å kontakte oss med spørsmål om bestillingen din, for produktveiledning og andre spørsmål☺️.